screen z relacji dostępnej pod adresem: http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,123133,11050544,Otwarcie_Stadionu_Narodowego_z_prot
screen z relacji dostępnej pod adresem: http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,123133,11050544,Otwarcie_Stadionu_Narodowego_z_prot
Łobuz Łobuz
661
BLOG

Stadion nazi narodowy?

Łobuz Łobuz Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Przeglądając relacje z otwarcia Narodowego rzuciło mi się w oczy zdjęcie pamiątkowego biletu z tej inauguracyjnej imprezy. Cóż, są na nim dwie błyskawice układające się w powszechnie znany symbol SS... Zresztą, możecie sami na zdjęciu zobaczyć (zdjątko pochodzi z portalu gazeta.pl, mam nadzieję, że z racji jego pokazania żaden Matoł mnie nie zamknie ;))

Ktoś powie, że jestem przewrażliwiony, że nie ma co się doszukiwać „na siłę” jakiś złych rzeczy. Gdyby to dotyczyło otwarcia sklepu/domu handlowego/zakładu fryzjerskiego – ok., byłoby to z mojej strony zwykłe czepianie się. Ale to jest stadion sportowy, a sport i to co z nim związane pełne jest symboli. Zwracanie uwagi na symbole jest w przypadku sportu naturalne i powszechne. 

Tym samym szkoda, że na biletach na imprezę otwierającą Stadion Narodowy symboliczny biało-czerwony kosz jakim opleciony jest stadion sprowadzono do dwóch SS-błyskawic... I tylko wypada się cieszyć, że w ramach tej inauguracji nie ma np. meczu z Niemcami. Oni są mocno, chyba mocniej niż my, przeczuleni na punkcie nazistowskiej symboliki, więc mielibyśmy spory skandal...
 
 
-----
Relacje z tym zdjęciem na stronach gazety.pl tu, samo zdjęcie można też zobaczyć tu

 

Łobuz
O mnie Łobuz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości